Doğuş Özel Eğitim
İlkokul evresinde öğrencilerin kendi kişisel ilgi alanlarının ve yeteneklerinin farkına varmaları amaçlanır. Analitik ve yapıcı düşünmeyi öğretmek üzerine kurulu bir eğitim sistemi doğrultusunda farklı disiplinler üzerinde bilgi sahibi olmaları sağlanır. Bu bilgileri matematik, sosyal ve sanat alanlarındaki projelerle uygulamaya geçirmeleri hedeflenir. Eğitim felsefimizin temelinde öğrencilerimize okuma alışkanlığı kazandırmak, sosyal sorumluluk konusunda onları bilinçlendirmek, onlara sanat ve kültür hassasiyeti aşılamak yer alır.
Eğitimli bir toplumun geleceğe güvenle bakacağı kaçınılmazdır. Her konuda eğitim, bilginin, yeteneğin ve deneyimlerin gelişimini sağlayacaktır. İlköğretimde verilen temel eğitim, bilgi ile birlikte öğrencilerin davranışlarını etkilemektedir.Okul öncesi eğitimin öneminin arttığı günümüzde, bunun ilköğretim ile pekiştirilmesi toplumun ileri gitmesinde rol oynayacaktır. İnsana, insan olmasından dolayı değer vermek ilköğretim aşamasında, sosyalleşme ile birlikte ortaya çıkmaktadır.
İlköğretim, insan ilişkilerinin gelişmesinde temel bir süreci oluşturmaktadır. Uzlaşmacı, hoşgörülü, eşitlikçi ve barışçı gençlerin yetiştirilebilmesi için “insan hakları” ile ilgili kavramların ilköğretim sırasında benimsetilmesi gerekmektedir. Toplumsal uzlaşma, karşılıklı sevgi ve saygı için özellikle ilköğretimde “insan hakları eğitiminin” yoğun bir biçimde öğrencilere verilmesi önem taşımaktadır.